O NAMA

IN HOME d.o.o je brend kompanije IN AGRO d.o.o. Kakanj koja je osnovana 2018.godine. Kompanija pruža usluge posredovanja u trgovini kroz ovlašteno zastupništvo i distribuciju i prodaju. U našem asortimanu nalaze se najodabraniji proizvodi kao što su posteljina, jorgani, jastuci, deke, prekrivači, peškiri, prostirke, stonjaci, keramika i mnogi drugi. Roba koju nudimo ima najbolji omjer cijene i kvalitete – prije nego ih stavimo na tržište sve ih sami provjeravamo.
Naš moto je savršena usluga krajnjim korisnicima, tj.trudimo se da pružimo najviši standard od prve posjete web stranici do prijema paketa prilikom isporuke robe. U mogućnosti smo da izađemo u susret i najzahtjevnijim entuzijastima u uređenju interijera i ljudima koji se ne osjećaju dobro u ovoj oblasti, ali traže brzu i profesionalnu uslugu.
Neizostavan dio naše ponude su i česme koje su izrađene od visokokvalitetnog nehrđajućeg čelika, što osigurava dugi životni vijek i jednostavno održavanje. Garancija od 5 godina na najbolji način predstavlja naše temeljne vrijednosti: kvalitetu, sigurnost i povjerenje.
Strateški prioritet kompanije In Home d.o.o. jeste da naše osoblje prisustvuje na edukacijskim programima, teži ka inovativnostima i stalnom unapređenju, te promovisanju naše djelatnosti koje u fokus djelovanja stavlja svoje kupce, klijente, kooperante i dobavljače njegujući dobru privrednu praksu.
Prodajna funkcija doprinosi povećanju profita i nadilaženju poslovnih nedaća a s druge strane povećava zadovoljstvo klijenta ponuđenom uslugom. Stoga, ako se njome pravilno rukovodi, obostrano zadovoljstvo neće izostati.

– VIZIJA
Biti prepoznatljiv i poznat po visokoj kvaliteti proizvoda i usluga te postati lider na tržištu i pouzdan partner u HoReCa segmentu.

– MISIJA
In Home doo će tržištu na jednom mjestu ponuditi raznovrsne proizvode i usluge primjenjujući pri tome najviše standarde poslovanja u pružanju cjelovitih poslovnih rješenja.

– CILJEVI
Cilj In Home doo kompanije jeste priprema za impelementaciju ponuđenih usluga za korisnike koja će osigurati povećanje ekonomske aktivnosti kroz pružanje usluga za krajnjeg korisnika,
1. ponuditi tržištu visoke kvalitete standarda proizvoda,
2. učiniti komercijalnu ponudu atraktivnijom,
3. educirati uposlenike o vlastitim proizvodima i novim trendovima te stvoriti bolju poziciju, rast, razvoj i održivost na tržištu,
4. povećanje nivoa prodaje i konkurentnosti kompanije
5. proširenje osoblja